Znowu problemy z ładowaniem

układ elektryczny, układ wtryskowy i zapłonowy, SMT6, ECUMASTER, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Znowu problemy z ładowaniem

Post autor: adrian055 »

tak gwizda jak kompresor w corrado g40 i 60:D nie nie byly docierane .....
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: Znowu problemy z ładowaniem

Post autor: turbomaniak »

Obudowa albo peknieta, albo pokrzywiona ewentualnie duzo utlenionego aluminium na skladaniu i jest krzywo zlozony
adrian055
Spamer :P
Posty: 504
Rejestracja: czw maja 14, 2009 9:17 am
Miejscowość: Gorlice
Auto: Punto GT

Re: Znowu problemy z ładowaniem

Post autor: adrian055 »

nie peknieta ani nie zagnieciona, ladowanie 13.47-48 za niskie i gwizdze i teraz pytanie co to mzoe byc:D. czy wymieniac caly alternator?? lozyska i szczotki wymienione
Awatar użytkownika
MARCIN
Zaawansowany użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 9:52 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: KOSZ-LIN

Re: Znowu problemy z ładowaniem

Post autor: MARCIN »

Typ alternatora-K1-14V-23/65A
-prąd max-65A
-początek ładowania 1050 obr/min
-prąd znam.przy 7000 obr. ponad 65A
-rezystancja uzwojenia wirnika 2,6 do 3,2 ohma
-typ regulatora napiecia EL 14V 4C
-napięcie regulowane 14,0 do 14,3

takie dodatkowe info do tematu
PUNTO GT 1995r.
AUDI 80 B4 1.9 TDI-90KM-było(miło wspominam)
PASSAT B5 FL 1.9TDI-130KM (angol)
Silnik jest bogiem,prędkośc nałogiem,turbo podstawa,reszta to zabawa!
dzikidaniel
Aktywny użytkownik
Posty: 221
Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
Miejscowość: Stara Kiszewa

Re: Znowu problemy z ładowaniem

Post autor: dzikidaniel »

Pojeździj trochę. Jak się poprawi to szczotki się docierają, jak nie to raczej albo zużyte/uszkodzone łożyska albo jednak pęknięta obudowa.
ODPOWIEDZ