Forum Uno Turbo i Punto GT

www.unoturbo.pl , www.puntogt.pl
Teraz jest Pn gru 10, 2018 8:00 pm

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn sty 02, 2017 3:57 am 
Offline
Obserwator

Dołączył(a): N sty 01, 2017 10:48 pm
Posty: 3
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT
Witam wszystkich, właśnie zakupiłem Punto GT, Mam problem ponieważ w Trasie, V do 100km/h autko spaliło mi ogromną ilość paliwa. ok 19l/100km

Kopci na czarno, po przegazowaniu ściana za autem czarna, zalewa na zimnym i na ciepłym, potrafi przygasać, czasem nawet zgasnąć. Obroty Jałowe są niestabilne,szczególnie po rozgrzaniu i wysprzęgleniu przy jeździe. Chodzi na 4 gary.

Do 3700 ma ogromnego muła,
Na booście powiedzmy że, chodzi całkiem dobrze,
Przy utrzymywaniu stałych obrotów w trasie słychać przelewanie w wydech ( lekko strzela) np. 60km/h 4 bieg.
Po booście po odjęciu gazu strzela, potrafi pójść marchewa.

Ogólnie na pewno Bov miał nieszczelność, ale czuje ze to nie koniec bo jak go zaślepiłem nie było jakieś ogromnej zmiany. Jutro będę nadal szukał jakiś nieszczelności.


Powiedzcie proszę co jeszcze powinienem sprawdzić lub jak. Może map sensor? czujniki?

Auto ma : i było kiedyś strojone w Opolu
-Blow off GReddy
-Przepływka Bosch
-Większy intercooler
-Wtryski Fiat Coupé
-Pompa paliwa Fiat Coupé
-Stozek
-Turbo Garrett T25 hybryda T28
-Manual Boost Controller

Jeśli ktoś ma PGT lub wie proszę do czego powinna iśc ta wtyczka(urwany przewód), i za co odpowiada ten zawór/grucha bez wężyka na nim?
Czy może być to związane z moim problemem ze spalaniem?

Jeśli popełniłem błąd proszę być wyrozumiały - poprawie się. :D

Obrazek



Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn sty 02, 2017 9:25 am 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:20 pm
Posty: 1293
Lokalizacja: krakooff
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Wtyczka to wzbudzenie alternatora, możesz nie mieć ładowania przez to(kontrolka wogóle nie zaświeca się bez tego).
Grucha jest odpowiedzialna za doładowanie, ten wolny przewód ma wracać przed turbo, w przypadku zamontowanego MBC ta grucha nie pełni żadnej istotnej funkcji.

Skoro masz większe wtryski zacząłbym od sprawdzenia jak/czym masz to wystrojone, bo to zapewne przyczyna dużego spalania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn sty 02, 2017 2:07 pm 
Offline
Obserwator

Dołączył(a): N sty 01, 2017 10:48 pm
Posty: 3
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT
Dzięki za wskazówkę, Może być że aku słabnie bo nie jest ładowane i dlatego takie cyrki się dzieją?

Strojone było ponoć na ori kompie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn sty 02, 2017 9:00 pm 
Offline
Spamer :P

Dołączył(a): Wt gru 07, 2004 10:20 pm
Posty: 1293
Lokalizacja: krakooff
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Od braku ładowania raczej nie spala takich ilości paliwa.
Sprawdź ewentualne błędy, dolot, odczyty z przepływki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt sty 06, 2017 10:47 am 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): Śr sie 19, 2009 7:55 am
Posty: 66
Worto tez sprawdzic czujnik temperatury, moze komputer ma informacje ze silnik jest zimny.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
POWERED_BY
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL