jakie turbo

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

pingwin12
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 17, 2016 11:48 am
Miejscowość: Proszowice
Auto: Punto GT

jakie turbo

Post autor: pingwin12 »

Witam zakupiłem niedawno punto gt i pasuje cos pomodzic chodzi mi o turbo na początek czy takie cos podejdzie tam i co z DP
http://olx.pl/oferta/garrett-turbo-turb ... 9289464210" target="_blank
http://olx.pl/oferta/turbo-mercedes-gar ... 9289464210" target="_blank
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1342
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Re: jakie turbo

Post autor: ziuzio »

Pierwsza nie podejdzie do kolektora; druga ma zmienną geometrię, szukaj GT2056 bez żadnej literki na końcu lub z S.
Lepiej zaopatrzyć się choćby w IC w nowy produkt, szczególnie że za GT2056S trzeba dać w granicach 1400 i masz pewność gwarancji.
pingwin12
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 17, 2016 11:48 am
Miejscowość: Proszowice
Auto: Punto GT

Re: jakie turbo

Post autor: pingwin12 »

a moze cos uzywanego a wiekszego co za turbo może być
pingwin12
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 17, 2016 11:48 am
Miejscowość: Proszowice
Auto: Punto GT

Re: jakie turbo

Post autor: pingwin12 »

turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: jakie turbo

Post autor: turbomaniak »

pingwin12
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 17, 2016 11:48 am
Miejscowość: Proszowice
Auto: Punto GT

Re: jakie turbo

Post autor: pingwin12 »

Czyli szukac z iveco 2.8 jeszcze od czegos pasuje
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: jakie turbo

Post autor: turbomaniak »

W iveco 2.8 bylo 5-6 rodzajow turbin, podalem ci na tacy gt2056 wiec nie wiem czego chcesz szukac
pingwin12
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 17, 2016 11:48 am
Miejscowość: Proszowice
Auto: Punto GT

Re: jakie turbo

Post autor: pingwin12 »

http://olx.pl/oferta/turbo-turbina-ivec ... 42FVF.html" target="_blank
jeszcze jedno turbo podobno ma pasować
i jeszcze jedna rzecz co trzeba tam przerabiać kanał wodny jakieś wiercenie WG o co dokladnie chodzi
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: jakie turbo

Post autor: turbomaniak »

Pociesze Cie, nie pasuje. W gt2056 trzeba rozwiercic otwor pod klapka WG bo jest za maly
pingwin12
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 17, 2016 11:48 am
Miejscowość: Proszowice
Auto: Punto GT

Re: jakie turbo

Post autor: pingwin12 »

a oto takie produkt jakieś opinie http://allegro.pl/turbo-gt2871-turbina- ... ml#thumb/5" target="_blank
pingwin12
Obserwator
Posty: 10
Rejestracja: ndz lip 17, 2016 11:48 am
Miejscowość: Proszowice
Auto: Punto GT

Re: jakie turbo

Post autor: pingwin12 »

aha i z nissana 200sx pasuje plug&play
adi
Obserwator
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 07, 2014 11:35 am
Miejscowość: krk
Auto: Punto GT

Re: jakie turbo

Post autor: adi »

Mówią Ci co ma być. czego ty chcesz?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: jakie turbo

Post autor: turbomaniak »

pingwin12 pisze:a oto takie produkt jakieś opinie http://allegro.pl/turbo-gt2871-turbina- ... ml#thumb/5" target="_blank" target="_blank
Pasuje, tylko doladowanie bedzie jak wskazowka od obrotomierza bedzie na czerwonym polu
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1342
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Re: jakie turbo

Post autor: ziuzio »

turbomaniak pisze: W gt2056 trzeba rozwiercic otwor pod klapka WG bo jest za maly
Lepiej większe wtryskiwacze dobrać niż bawić się z tym otworem :D


pingwin12 pisze:aha i z nissana 200sx pasuje plug&play
Ważne jeszcze czy S13 czy S14?
Ale w żadnym przypadku nie do końca P&P, bo trzeba mieć śrubę zasilania olejem M11x1 i pod tę średnicę przerobić ori rurkę lub zakuć nowy przewód teflonowy w oplocie.
W przypadku od S13 trzeba wylot z zimnej muszli przerobić, zaś od S14 wlot i wylot z zimnej strony.
Otworki na śrubki w spływie też trzeba rozpiłować.
Pierdoła, ale boczna osłonka termiczna(której ~90% UT1.4 i PGT już dawno nie posiada) również straci punkt mocowania do ori WG.
DP także nie pasuje zbyt ładnie, można stare żelastwo przykręcić na 4 śruby i podfrezować odlew, żeby spaliny nie miały progu; no ale zmieniając suszarkę na wydajniejszą, chyba nie ma sensu dławić jej ciasnym ori DP:)?
Inna sprawa, że seryjna przepływka 'zamknie' się przy tych turbawkach jeszcze przed uzyskaniem seryjnego doładowania.
A już poza tematem, to dorwać zdrową sztukę nawet z S14 to cud, a jeśli już trafi się okaz nieskatowany, to ceni się go więcej niż nowy GT2056S. No a nowy chińczyk do Nissana kosztuje porównywalnie. Nie wspominając o nówce ori Nissan;).

Podsumowując P&P jest tylko VL5 i 7, każda inna wymaga nakładu pracy mniejszego lub większego:).
max007
Obserwator
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 07, 2008 11:53 pm

Re: jakie turbo

Post autor: max007 »

Panowie od tygodnia auto stoi bo nie idzie znaleźć odpowiedniego turbo przeważnie sprzedane jak się dzwoni
Co jeszcze podejdzie oprócz sr20det z nisana sx200 nie interesują mnie chińskie repliki . i nie chciał by by też zaczynało się rozpędzać i doładowywać przy 6000RMP ... POMOCY ...
ODPOWIEDZ