Strona 1 z 1

PGT chore

: ndz maja 10, 2015 12:55 pm
autor: ac987
Witam, mam punto gt od listopada i ciagle nie jedzie jak ma. teraz pierwsze 10s jedzie, pozniej nad 3000 obr./min sie zaczyna dusic i strzela. walek nowy, wszystkie uszczelki nowe, swiece nowe, rozrzad poprawnie ustawiony. brakuje mi jednej czesci (foto z innego pgt) nie wiem o co dokladnie chodzi, ale podobno jest niepotrzebna w PGT. czy to prawda? a moze ktos wie, na co choruje moje punto? dzieki

Re: PGT chore

: ndz maja 10, 2015 4:15 pm
autor: chemmist
ac987 pisze:Witam, mam punto gt od listopada i ciagle nie jedzie jak ma. teraz pierwsze 10s jedzie, pozniej nad 3000 obr./min sie zaczyna dusic i strzela. walek nowy, wszystkie uszczelki nowe, swiece nowe, rozrzad poprawnie ustawiony. brakuje mi jednej czesci (foto z innego pgt) nie wiem o co dokladnie chodzi, ale podobno jest niepotrzebna w PGT. czy to prawda? a moze ktos wie, na co choruje moje punto? dzieki
z tego co pamiętam ten element jest związany z filtrem par paliwa, i nie jest niezbędny.
Silnik seryjny? coś dłubane?
Może przepływomierz?

Re: PGT chore

: śr gru 07, 2016 10:49 pm
autor: dziabi3
Ten element to zawór który ma odcinać opary paliwa trafiające do silnika w momencie gdy turbo pompuje.
To takie zabezpieczenie aby ciśnienie z kolektora ci nie szło w bak.
Można to wywalić razem z filtrem węglowym ale opary paliwa muszą iść w atmosferę.

Re: PGT chore

: czw gru 08, 2016 11:53 am
autor: chemmist
dziabi3 pisze:Ten element to zawór który ma odcinać opary paliwa trafiające do silnika w momencie gdy turbo pompuje.
To takie zabezpieczenie aby ciśnienie z kolektora ci nie szło w bak.
Można to wywalić razem z filtrem węglowym ale opary paliwa muszą iść w atmosferę.
myślisz że jeszcze temat aktualny? :D