PGT chore

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

ac987
Obserwator
Posty: 2
Rejestracja: pn lis 24, 2014 7:28 pm
Miejscowość: Cieszyn
Auto: Punto GT

PGT chore

Post autor: ac987 »

Witam, mam punto gt od listopada i ciagle nie jedzie jak ma. teraz pierwsze 10s jedzie, pozniej nad 3000 obr./min sie zaczyna dusic i strzela. walek nowy, wszystkie uszczelki nowe, swiece nowe, rozrzad poprawnie ustawiony. brakuje mi jednej czesci (foto z innego pgt) nie wiem o co dokladnie chodzi, ale podobno jest niepotrzebna w PGT. czy to prawda? a moze ktos wie, na co choruje moje punto? dzieki
Załączniki
pgt idkn.jpg
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: PGT chore

Post autor: chemmist »

ac987 pisze:Witam, mam punto gt od listopada i ciagle nie jedzie jak ma. teraz pierwsze 10s jedzie, pozniej nad 3000 obr./min sie zaczyna dusic i strzela. walek nowy, wszystkie uszczelki nowe, swiece nowe, rozrzad poprawnie ustawiony. brakuje mi jednej czesci (foto z innego pgt) nie wiem o co dokladnie chodzi, ale podobno jest niepotrzebna w PGT. czy to prawda? a moze ktos wie, na co choruje moje punto? dzieki
z tego co pamiętam ten element jest związany z filtrem par paliwa, i nie jest niezbędny.
Silnik seryjny? coś dłubane?
Może przepływomierz?
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
dziabi3
Aktywny użytkownik
Posty: 173
Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
Miejscowość: Bydgoszcz
Auto: Inne

Re: PGT chore

Post autor: dziabi3 »

Ten element to zawór który ma odcinać opary paliwa trafiające do silnika w momencie gdy turbo pompuje.
To takie zabezpieczenie aby ciśnienie z kolektora ci nie szło w bak.
Można to wywalić razem z filtrem węglowym ale opary paliwa muszą iść w atmosferę.
Awatar użytkownika
chemmist
Zaawansowany użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: wt sie 02, 2005 12:02 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Piaseczno

Re: PGT chore

Post autor: chemmist »

dziabi3 pisze:Ten element to zawór który ma odcinać opary paliwa trafiające do silnika w momencie gdy turbo pompuje.
To takie zabezpieczenie aby ciśnienie z kolektora ci nie szło w bak.
Można to wywalić razem z filtrem węglowym ale opary paliwa muszą iść w atmosferę.
myślisz że jeszcze temat aktualny? :D
F.I.A.T. : Fabbrica Italiana Automobili Turbocompresse
ODPOWIEDZ