GT2056 - wieksza część gorąca...

turbo, głowica, dolot, układ paliwowy, itp.

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
MaRo
Użytkownik
Posty: 80
Rejestracja: śr maja 30, 2012 9:51 pm
Miejscowość: Bytom
Auto: Punto GT

GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: MaRo »

Z czego zaadaptować wieksza część gorąca(rozchodzi sie o większe A/R niz seryjne) do GT2056 ? Ktoś przerabial ten temat ?
Jest:Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v '07
Fiat Stilo 1.9 JTD '02

Było:Uno 1.4 '95 Grigio Nickel Metalic -60/60
Punto GT 1.6 '94 Giallo Exploit
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: hz10 »

wirnik od gt22 i roztoczyć żeliwo .
Awatar użytkownika
MaRo
Użytkownik
Posty: 80
Rejestracja: śr maja 30, 2012 9:51 pm
Miejscowość: Bytom
Auto: Punto GT

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: MaRo »

Jakieś inne mozliwości jeszcze są ? Turbo jest nowka sztuka i w sumie szkoda bylo by ingerować we wirnik.

Ale jeśli juz nie ma innej możliwości, masz jakieś namiary gdzie można dostać taki wirnik ? Najlepiej nowy, ew kto by ogarnał przekładke tego ?
Jest:Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8v '07
Fiat Stilo 1.9 JTD '02

Było:Uno 1.4 '95 Grigio Nickel Metalic -60/60
Punto GT 1.6 '94 Giallo Exploit
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: hz10 »

ja moge zrobić niestety nie wychodzi tanio bo na gotowo około 800 pln, przy okazji zakładam nowe większe łożysko oporowe bo orginał pada bardzo szybko.
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: punto 1.6 »

Odkopie temat :mrgreen: . Właśnie jestem na etapie składania turbiny strona gorąca z GT22 A/R67,
i teraz czy stronę zimną zostawić z GT20 A/R53 Trim55 czy może z GT22 A/R51 Trim60 (ma mniejsze kolo kompresji) :? ktoś doradzi jaka zimna będzie lepsza do 1,6 8v .
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1342
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: ziuzio »

Lepiej zostawić większy:)
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: punto 1.6 »

i tak uczyniłem dzięki za info : :popijawa:. Czekam na nowy wałek i koło kompresji :D , składam wiozę na wyważarkę i montage :twisted: .


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: turbomaniak »

W krotym nissanie bylo gt22 z a/r 67 :?:
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: punto 1.6 »

Trade / Atleon / Cabstar 3,0 turbo gt2252s
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
Awatar użytkownika
punto 1.6
Zaawansowany użytkownik
Posty: 371
Rejestracja: pt lip 16, 2010 8:37 pm
Miejscowość: Przemyśl
Auto: Inne

Re: GT2056 - wieksza część gorąca...

Post autor: punto 1.6 »

Jeszcze fotka ośki z turbiną :D jakaś różnica jest :mrgreen: . Ciekawe czy teraz się ten 1,6 odetka odcinka na 8tys :twisted: .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
PUNTO ELX 1.6 16vT = 320HP & 360NM
ODPOWIEDZ