Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Tu znajdziecie rózne filmy i zdjęcia z Uno Turbo oraz Punto GT
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: simon1989 »

Rozpoznanie nowego terenu :D auto na 70%
http://www.youtube.com/watch?v=n2qqynkRWnQ
Awatar użytkownika
kwiatek.pl
Spamer :P
Posty: 676
Rejestracja: wt mar 10, 2009 1:19 pm
Miejscowość: RADOM
Auto: Uno 1.4T

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: kwiatek.pl »

twój?


moj by nie dał rady po tych wybojach...
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 11:09 pm przez kwiatek.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: simon1989 »

Trzeba umiec przeskakiwac miedzy dziurami :lol: Poza tym tylko na poczatku tego filmiku były dziury.
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: simon1989 »

Tor kartingowy Lublin. Dzisiaj po wielu problemach z pradem i dzieki wyrozumialosci organizatorow za pojawianie sie na starcie niezgodnie z kolejnoscia udalo sie pojechac:
http://www.youtube.com/watch?v=rL175EM6 ... re=recentu
To szuranie to opony o ranty blotnikow.
Awatar użytkownika
rajdowyGT2
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: rajdowyGT2 »

Jeszcze dużo nauki, ale dobrze, że coś działasz ;) Dołóż lewą nogę w zakrętach, więcej gazu i agresywnej jazdy, przejeżdżasz zbyt pasywnie te zakręty. Jak sam wiesz, rajdy składają się z walki w zakrętach, a nie z dodawania gazu na prostych ;) Staraj się szybciej dodawać gaz na wyjściu z winkla. Powodzonka!
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb

http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: simon1989 »

Pierwszy raz jechalem po tym torze i z mysla o tym ze zaraz mi silnik zgasnie i nie bylo widac konca zakretow, bo oczywiscie trawa nie skoszona. Dodatkowo nie znam samochodu dobrze i hamulce to wciskalem moze na 2/3 bo jak sie go wcisnie do konca na zakrecie to samochod staje bokiem. *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* jazdy i dojde jak sie powinno jezdzic tym samochodem.
skadubek
Zaawansowany użytkownik
Posty: 326
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: CK

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: skadubek »

simon1989 pisze:Pierwszy raz jechalem po tym torze i z mysla o tym ze zaraz mi silnik zgasnie i nie bylo widac konca zakretow, bo oczywiscie trawa nie skoszona. Dodatkowo nie znam samochodu dobrze i hamulce to wciskalem moze na 2/3 bo jak sie go wcisnie do konca na zakrecie to samochod staje bokiem. *bluzg* jazdy i dojde jak sie powinno jezdzic tym samochodem.



Musisz hamulce wyregolowac za mocno masz tyl ustawiony...tzn zalezy jak bierzesz zakret...mozesz i tez to ustwienie wykorzystac 8)
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: simon1989 »

To prawda tyl hamuje za mocno, pelne profi to bedzie na nowej budzie. Na torze to jest kiepsko, ale na wszedzie gdzie trzeba gwaltowne manewry wykonywac, to jest ok-rzut z wahadla i idzie jak 4wd.
Awatar użytkownika
rajdowyGT2
Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
Miejscowość: Wrocław
Auto: Punto GT

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: rajdowyGT2 »

simon1989 pisze:To prawda tyl hamuje za mocno, pelne profi to bedzie na nowej budzie. Na torze to jest kiepsko, ale na wszedzie gdzie trzeba gwaltowne manewry wykonywac, to jest ok-rzut z wahadla i idzie jak 4wd.



Miałem tak w poprzedniej rajdówce i wydawało mnie sie, że na plus jest gdy korektory są ustawione bardziej na tył. W kjs'ach bardzo to pomagało, nie musiałem ciągnąć wajchy, a nawroty robiłem na lewą nogę. Teraz gdy prędkości oscylują w granicach 160-180km i zamiast pachołków, trawy i krawężników, świstają drzewa i rowy robi się to troszkę problematyczne, więc lepiej już za wczasu poprawić korektory. Za 300zł na allegro można kupić korektor sił hamowania regulowany ze środka kabiny.

Najważniejsza zasada jest taka, że walczę z drogą, czasem i warunkami pogodowymi, ale jeżeli dochodzi do tego walka z autem to mija się to z celem i jazda może się skończyć dość szybko i nie przyjemnie. :) lepiej za wczasu poprawiać takie irytujące rzeczy, bo czasami później już nie ma czego poprawić :wink:
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb

http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: simon1989 »

rajdowyGT2 pisze:
simon1989 pisze:To prawda tyl hamuje za mocno, pelne profi to bedzie na nowej budzie. Na torze to jest kiepsko, ale na wszedzie gdzie trzeba gwaltowne manewry wykonywac, to jest ok-rzut z wahadla i idzie jak 4wd.



Miałem tak w poprzedniej rajdówce i wydawało mnie sie, że na plus jest gdy korektory są ustawione bardziej na tył. W kjs'ach bardzo to pomagało, nie musiałem ciągnąć wajchy, a nawroty robiłem na lewą nogę. Teraz gdy prędkości oscylują w granicach 160-180km i zamiast pachołków, trawy i krawężników, świstają drzewa i rowy robi się to troszkę problematyczne, więc lepiej już za wczasu poprawić korektory. Za 300zł na allegro można kupić korektor sił hamowania regulowany ze środka kabiny.

Najważniejsza zasada jest taka, że walczę z drogą, czasem i warunkami pogodowymi, ale jeżeli dochodzi do tego walka z autem to mija się to z celem i jazda może się skończyć dość szybko i nie przyjemnie. :) lepiej za wczasu poprawiać takie irytujące rzeczy, bo czasami później już nie ma czego poprawić :wink:

Fakt.
Korektor sily hamowania musi byc na wajhe, a nie na pokretlo.
http://img07.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 11061732_1
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: Tschoob »

simon1989 pisze:Pierwszy raz jechalem po tym torze i z mysla o tym ze zaraz mi silnik zgasnie i nie bylo widac konca zakretow, bo oczywiscie trawa nie skoszona. Dodatkowo nie znam samochodu dobrze i hamulce to wciskalem moze na 2/3 bo jak sie go wcisnie do konca na zakrecie to samochod staje bokiem. *bluzg* jazdy i dojde jak sie powinno jezdzic tym samochodem.



ze tak powiem panmie generalnie dobrze ale rada ode mnie...wchodz w zakret bardziej od zewnetrznej i naucz sie dohamowywac lewa noga...wtedy na zewnetrznej przy wyjsciu mozesz juz isc pelna pizda :D ja np wogole staram sie nie uzywac recznego tylko w mysl stare zasady - na okraglo :D lewa noga zdecydowanie poprawila czasy....
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.

Post autor: simon1989 »

bardziej od zewnetrzej-ktory zakret masz na mysli? Wtedy pierwszy raz jechałem po tym torze. Do czerwca 2011 samochód jest ode mnie oddalony o całe 1936km, stoi u kolegi, który miał go pałować regularnie, a tu dupa, bo auto musialo sie nieszcześliwie zje*ać, a dopiero ja je naprawie. Już zaczyna mnie brać uzależnienie od samochodu, bo nie mam tu auta :evil: . Ogólnie jest c*ujowo sytuacjaz cyklu "okruchy życia-smutne historie" :? :x
ODPOWIEDZ