Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
Rozpoznanie nowego terenu auto na 70%
http://www.youtube.com/watch?v=n2qqynkRWnQ
http://www.youtube.com/watch?v=n2qqynkRWnQ
- kwiatek.pl
- Spamer :P
- Posty: 676
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 1:19 pm
- Miejscowość: RADOM
- Auto: Uno 1.4T
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
twój?
moj by nie dał rady po tych wybojach...
moj by nie dał rady po tych wybojach...
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 11:09 pm przez kwiatek.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
Trzeba umiec przeskakiwac miedzy dziurami Poza tym tylko na poczatku tego filmiku były dziury.
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
Tor kartingowy Lublin. Dzisiaj po wielu problemach z pradem i dzieki wyrozumialosci organizatorow za pojawianie sie na starcie niezgodnie z kolejnoscia udalo sie pojechac:
http://www.youtube.com/watch?v=rL175EM6 ... re=recentu
To szuranie to opony o ranty blotnikow.
http://www.youtube.com/watch?v=rL175EM6 ... re=recentu
To szuranie to opony o ranty blotnikow.
- rajdowyGT2
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
- Miejscowość: Wrocław
- Auto: Punto GT
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
Jeszcze dużo nauki, ale dobrze, że coś działasz Dołóż lewą nogę w zakrętach, więcej gazu i agresywnej jazdy, przejeżdżasz zbyt pasywnie te zakręty. Jak sam wiesz, rajdy składają się z walki w zakrętach, a nie z dodawania gazu na prostych Staraj się szybciej dodawać gaz na wyjściu z winkla. Powodzonka!
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
Pierwszy raz jechalem po tym torze i z mysla o tym ze zaraz mi silnik zgasnie i nie bylo widac konca zakretow, bo oczywiscie trawa nie skoszona. Dodatkowo nie znam samochodu dobrze i hamulce to wciskalem moze na 2/3 bo jak sie go wcisnie do konca na zakrecie to samochod staje bokiem. *mam ograniczony zasób słów-muszę używać wulgaryzmów* jazdy i dojde jak sie powinno jezdzic tym samochodem.
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz sty 21, 2007 8:19 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: CK
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
simon1989 pisze:Pierwszy raz jechalem po tym torze i z mysla o tym ze zaraz mi silnik zgasnie i nie bylo widac konca zakretow, bo oczywiscie trawa nie skoszona. Dodatkowo nie znam samochodu dobrze i hamulce to wciskalem moze na 2/3 bo jak sie go wcisnie do konca na zakrecie to samochod staje bokiem. *bluzg* jazdy i dojde jak sie powinno jezdzic tym samochodem.
Musisz hamulce wyregolowac za mocno masz tyl ustawiony...tzn zalezy jak bierzesz zakret...mozesz i tez to ustwienie wykorzystac
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
To prawda tyl hamuje za mocno, pelne profi to bedzie na nowej budzie. Na torze to jest kiepsko, ale na wszedzie gdzie trzeba gwaltowne manewry wykonywac, to jest ok-rzut z wahadla i idzie jak 4wd.
- rajdowyGT2
- Użytkownik
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sty 29, 2010 2:58 pm
- Miejscowość: Wrocław
- Auto: Punto GT
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
simon1989 pisze:To prawda tyl hamuje za mocno, pelne profi to bedzie na nowej budzie. Na torze to jest kiepsko, ale na wszedzie gdzie trzeba gwaltowne manewry wykonywac, to jest ok-rzut z wahadla i idzie jak 4wd.
Miałem tak w poprzedniej rajdówce i wydawało mnie sie, że na plus jest gdy korektory są ustawione bardziej na tył. W kjs'ach bardzo to pomagało, nie musiałem ciągnąć wajchy, a nawroty robiłem na lewą nogę. Teraz gdy prędkości oscylują w granicach 160-180km i zamiast pachołków, trawy i krawężników, świstają drzewa i rowy robi się to troszkę problematyczne, więc lepiej już za wczasu poprawić korektory. Za 300zł na allegro można kupić korektor sił hamowania regulowany ze środka kabiny.
Najważniejsza zasada jest taka, że walczę z drogą, czasem i warunkami pogodowymi, ale jeżeli dochodzi do tego walka z autem to mija się to z celem i jazda może się skończyć dość szybko i nie przyjemnie. lepiej za wczasu poprawiać takie irytujące rzeczy, bo czasami później już nie ma czego poprawić
Fiat Punto Diesel 95' 44kw:D - sold
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
Fiat Punto GT Turbo 99' - sold
Fiat Punto GT Turbo 96' rally hill climb
http://fiatpunto.com.pl/topic20452.html
___________________________
Subaru Impreza Wagon + Punto GT2 rally hill climb
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
rajdowyGT2 pisze:simon1989 pisze:To prawda tyl hamuje za mocno, pelne profi to bedzie na nowej budzie. Na torze to jest kiepsko, ale na wszedzie gdzie trzeba gwaltowne manewry wykonywac, to jest ok-rzut z wahadla i idzie jak 4wd.
Miałem tak w poprzedniej rajdówce i wydawało mnie sie, że na plus jest gdy korektory są ustawione bardziej na tył. W kjs'ach bardzo to pomagało, nie musiałem ciągnąć wajchy, a nawroty robiłem na lewą nogę. Teraz gdy prędkości oscylują w granicach 160-180km i zamiast pachołków, trawy i krawężników, świstają drzewa i rowy robi się to troszkę problematyczne, więc lepiej już za wczasu poprawić korektory. Za 300zł na allegro można kupić korektor sił hamowania regulowany ze środka kabiny.
Najważniejsza zasada jest taka, że walczę z drogą, czasem i warunkami pogodowymi, ale jeżeli dochodzi do tego walka z autem to mija się to z celem i jazda może się skończyć dość szybko i nie przyjemnie. lepiej za wczasu poprawiać takie irytujące rzeczy, bo czasami później już nie ma czego poprawić
Fakt.
Korektor sily hamowania musi byc na wajhe, a nie na pokretlo.
http://img07.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 11061732_1
- Tschoob
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 355
- Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
- Miejscowość: Warszawa
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
simon1989 pisze:Pierwszy raz jechalem po tym torze i z mysla o tym ze zaraz mi silnik zgasnie i nie bylo widac konca zakretow, bo oczywiscie trawa nie skoszona. Dodatkowo nie znam samochodu dobrze i hamulce to wciskalem moze na 2/3 bo jak sie go wcisnie do konca na zakrecie to samochod staje bokiem. *bluzg* jazdy i dojde jak sie powinno jezdzic tym samochodem.
ze tak powiem panmie generalnie dobrze ale rada ode mnie...wchodz w zakret bardziej od zewnetrznej i naucz sie dohamowywac lewa noga...wtedy na zewnetrznej przy wyjsciu mozesz juz isc pelna pizda ja np wogole staram sie nie uzywac recznego tylko w mysl stare zasady - na okraglo lewa noga zdecydowanie poprawila czasy....
Uno 1.3 Turbo seria na miasto
Uno 1.4 16V - rally car
Uno 1.4 16V - rally car
-
- Spamer :P
- Posty: 604
- Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Puławy
Re: Onboard KJS, rajdy, OS, etc.
bardziej od zewnetrzej-ktory zakret masz na mysli? Wtedy pierwszy raz jechałem po tym torze. Do czerwca 2011 samochód jest ode mnie oddalony o całe 1936km, stoi u kolegi, który miał go pałować regularnie, a tu dupa, bo auto musialo sie nieszcześliwie zje*ać, a dopiero ja je naprawie. Już zaczyna mnie brać uzależnienie od samochodu, bo nie mam tu auta . Ogólnie jest c*ujowo sytuacjaz cyklu "okruchy życia-smutne historie"