Rozmyślanie nad GieTekiem
- BARTEKcoupe
- Spamer :P
- Posty: 793
- Rejestracja: pn lis 03, 2008 7:32 pm
- Miejscowość: Skarżysko Kamienna
- Auto: Inne
Re: Rozmyślanie nad GieTekiem
Jedno pytanie zawsze sprawiało mi radość Jaki tam masz silnik? Po usłyszeniu 1.4 miny były bezcenne zawsze
Punto GT >1.4 >> 1.4 k14 >>> 1.4 GT20s >>>> 2.0 16vt >>>>> 1.6 GT20s>>>>>>Coupe 20vt
.....psss......pssss.....pssssss
.....psss......pssss.....pssssss
Re: Rozmyślanie nad GieTekiem
Witam ponownie po miesiącach nieobecności
Swoje Punto 1.1 sprzedałem i mam teraz 1.2 16v Sportinga, jest w jako takim stanie i mam zamiar robić swapa w nim i moje pytanie jest takie, jaki śilnik? Czy szukać (choć to nie realne chyba :E ) od GT, czy tak jak ciągle myślę 2.0 na turbo od Coupe'ty ?
Swoje Punto 1.1 sprzedałem i mam teraz 1.2 16v Sportinga, jest w jako takim stanie i mam zamiar robić swapa w nim i moje pytanie jest takie, jaki śilnik? Czy szukać (choć to nie realne chyba :E ) od GT, czy tak jak ciągle myślę 2.0 na turbo od Coupe'ty ?
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 221
- Rejestracja: pt wrz 21, 2007 8:27 pm
- Miejscowość: Stara Kiszewa
Re: Rozmyślanie nad GieTekiem
To raczej sam sobie odpowiedz czego oczekujesz. SWAP na 1.4T będzie o połowę tańszy i 4x mniej problematyczny. Kwestia ile chcesz mocy.
Re: Rozmyślanie nad GieTekiem
Chce mieć minimum 160-170 koni bo za dużo najeździłem się w pracy autami pod 300-400 koni ale masy były różne i wiem że w Punto które stosunkowo jest lekkie te 170 koni by mi stykło. I oczekuje od was porady typu czy bawić się w jakieś 1.4 zwykłe i je uturbić (coś w stylu Bartka Coupe) czy kupić tak jak myślałem coś od Fiata Coupe? Co będzie stosunkowo tanie i mało awaryjne
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Auto: Inne
Re: Rozmyślanie nad GieTekiem
totalne bzdur kolego piszesz bo :natis1988 pisze:może 10lat temu tak było, ale dziś auta już jeżdżą lepiej niż Golf III więc Gt-kiem nie ma co się wychylać. oczywiście mówię o serii bo jak ktoś ma 200+ to sytuacja się odmieniadziabi3 pisze: -mina kolesi w bmw albo w golfach bezcenna
- jak będziesz wyprzedzał znając moc swojego gt będziesz narażony na miganiem długimi bo,ludzie będą osrani ze punto idzie na czołówkę a ty powrócisz na swój pas i zdążysz jeszcze popukać się w głowę i koleś dopiero cię wyminie
- jak masz się cb będą się pytali co masz pod maską
- będziesz musiał się uśmiać jak golfy 3 będą z świateł chciały się ścigać
- laski jak będziesz je woził będą pięknie biustem zagarniały w punciaku
- i zawsze 1 z świateł wystrzelisz jak proca
seryjny 1,8 t może se ale zostać w tyle czy to skoda czy vw
2,0 tfsi audi idzie tak samo z pod świateł
3.0 tfsi audi jest zaskoczony że punciak tak leci <wiadomo że odejdzie
focus 2 2,0 145 koni do 200 niema szans
fiat punto serja 1,4 tjet wącha tłumik
nissan nx100 wącha tłumik
golfy 1,9 tdi z silnikiem cupry zrobiony na 190 kucy do 180 km/h wącha
meś 200 seta kompresor wącha tłumik
bmw 3.0 e 39 do jakiś 160km/h wącha rure
golf 3 abf 150 kucy wącha
jedyne co mnie śmigło na prostej to 3000gt bi turbo vr4 ale to ma 320 kucy i po zakrętach zapierdziela jak pociąg a zimą po śniegu przy 160 bokiem idzie i 5 aut wyprzedza
i to audi 3.0 tfsi
to powiedz seria zła jak na małe autko miejskie
to samo tylko ja zawsze mówię 1,4 a po chwili turbonatis1988 pisze:Jedno pytanie zawsze sprawiało mi radość Jaki tam masz silnik? Po usłyszeniu 1.4 miny były bezcenne zawsze
-
- Użytkownik
- Posty: 65
- Rejestracja: pn paź 26, 2009 6:48 pm
- Miejscowość: Libiąż
- Auto: Punto GT
Re: Rozmyślanie nad GieTekiem
nie wydaje mi się abym pisał "bzdury" , ale może się mylę
"seryjny 1,8 t może se ale zostać w tyle czy to skoda czy vw"
miałem tylko do czynienia z Golfem IV 1.8 t 150km i do 100 delikatnie zostawał w tyle, ale zostawał
"2,0 tfsi audi idzie tak samo z pod świateł"
2.0 tfsi nie wiem w jakiej budzie, ale zakładam, że w a3 (a nawet a4) to chyba wydawało Ci się, że się z Tobą ściga. to auto seryjnie wali setę poniżej 7sec
"3.0 tfsi audi jest zaskoczony że punciak tak leci <wiadomo że odejdzie"
tu to w ogóle już masakra
"focus 2 2,0 145 koni do 200 niema szans "
porównanie z dupy... 145KM w aucie ważącym prawie 1.5t...
"fiat punto serja 1,4 tjet wącha tłumik"
zgadzam się, ale auto też jest cięższe od PI i ma tylko 120KM
"nissan nx100 wącha tłumik"
zakładam, że o wersji z silnikiem 2.0 piszesz to zgadzam się, ale też nieznacznie (znajomy ma takiego)
"golfy 1,9 tdi z silnikiem cupry zrobiony na 190 kucy do 180 km/h wącha "
możliwe, ale szczerze wątpię, aby 190 konny diesel jechał gorzej
"meś 200 seta kompresor wącha tłumik "
wieżę, bo akurat merce nie słyną z jakiejś tam dynamicznej jazdy
"bmw 3.0 e 39 do jakiś 160km/h wącha rure"
jeżeli mowa o silniku 3.0 benzyna 230KM to nie jechałem takim, ale suche dane wskazują na to, że do 160km/h powinno zmieść seryjnego Gt-ka
"golf 3 abf 150 kucy wącha"
zgadzam się
"to powiedz seria zła jak na małe autko miejskie"
jak na małe miejskie autko jest naprawdę bardzo dobrze, ale nie popadajmy w samouwielbienie, że nikt nas nie objedzie...
"to samo tylko ja zawsze mówię 1,4 a po chwili turbo"
jeżeli już cytujesz to rób to właściwie bo to akurat nie ja napisałem
naprawdę nie mam na celu być złośliwym czy coś. po prostu wiem co mam i nie wywyższam tego. pozdrawiam Kolego
"seryjny 1,8 t może se ale zostać w tyle czy to skoda czy vw"
miałem tylko do czynienia z Golfem IV 1.8 t 150km i do 100 delikatnie zostawał w tyle, ale zostawał
"2,0 tfsi audi idzie tak samo z pod świateł"
2.0 tfsi nie wiem w jakiej budzie, ale zakładam, że w a3 (a nawet a4) to chyba wydawało Ci się, że się z Tobą ściga. to auto seryjnie wali setę poniżej 7sec
"3.0 tfsi audi jest zaskoczony że punciak tak leci <wiadomo że odejdzie"
tu to w ogóle już masakra
"focus 2 2,0 145 koni do 200 niema szans "
porównanie z dupy... 145KM w aucie ważącym prawie 1.5t...
"fiat punto serja 1,4 tjet wącha tłumik"
zgadzam się, ale auto też jest cięższe od PI i ma tylko 120KM
"nissan nx100 wącha tłumik"
zakładam, że o wersji z silnikiem 2.0 piszesz to zgadzam się, ale też nieznacznie (znajomy ma takiego)
"golfy 1,9 tdi z silnikiem cupry zrobiony na 190 kucy do 180 km/h wącha "
możliwe, ale szczerze wątpię, aby 190 konny diesel jechał gorzej
"meś 200 seta kompresor wącha tłumik "
wieżę, bo akurat merce nie słyną z jakiejś tam dynamicznej jazdy
"bmw 3.0 e 39 do jakiś 160km/h wącha rure"
jeżeli mowa o silniku 3.0 benzyna 230KM to nie jechałem takim, ale suche dane wskazują na to, że do 160km/h powinno zmieść seryjnego Gt-ka
"golf 3 abf 150 kucy wącha"
zgadzam się
"to powiedz seria zła jak na małe autko miejskie"
jak na małe miejskie autko jest naprawdę bardzo dobrze, ale nie popadajmy w samouwielbienie, że nikt nas nie objedzie...
"to samo tylko ja zawsze mówię 1,4 a po chwili turbo"
jeżeli już cytujesz to rób to właściwie bo to akurat nie ja napisałem
naprawdę nie mam na celu być złośliwym czy coś. po prostu wiem co mam i nie wywyższam tego. pozdrawiam Kolego
GT
-
- Aktywny użytkownik
- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 16, 2011 9:05 pm
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Auto: Inne
Re: Rozmyślanie nad GieTekiem
"to samo tylko ja zawsze mówię 1,4 a po chwili turbo"
to było do bartka cupe
2.0 fsi w budzie a4 i ma 7 do setki
ścigaliśmy się na odcinku 300 metrów na początku został o 1 długość a potem mnie dognał , od światem do światła dalej by mnie łyknął bez problemowo (auto kumpla)
3.0 fsi kładzie jak pocisk punciola ale miałem okazję choć trochę pokazać i jednak facet sie zdziwił bo wołał na cb
golf 4 190 kucy gadałem z gostkiem to u niego problemem jest wajcho wanie biegami
Bmw 3,0 ropnika
focus 145 koni nie jest porównaniem z dupy bo blisko 200 idzie tak jak punciak
mam osobiście focusa mk1 zeteka 2,0 131 koni i jest wolniejszy niż punto ale też się przyjemnie nim śmiga moment obrotowy już o 1tyś obr w porównaniu do gteka powala
więc trza uwarzyć na wolno ssaki
jeśli cie uraziłem to sorki
to było do bartka cupe
2.0 fsi w budzie a4 i ma 7 do setki
ścigaliśmy się na odcinku 300 metrów na początku został o 1 długość a potem mnie dognał , od światem do światła dalej by mnie łyknął bez problemowo (auto kumpla)
3.0 fsi kładzie jak pocisk punciola ale miałem okazję choć trochę pokazać i jednak facet sie zdziwił bo wołał na cb
golf 4 190 kucy gadałem z gostkiem to u niego problemem jest wajcho wanie biegami
Bmw 3,0 ropnika
focus 145 koni nie jest porównaniem z dupy bo blisko 200 idzie tak jak punciak
mam osobiście focusa mk1 zeteka 2,0 131 koni i jest wolniejszy niż punto ale też się przyjemnie nim śmiga moment obrotowy już o 1tyś obr w porównaniu do gteka powala
więc trza uwarzyć na wolno ssaki
jeśli cie uraziłem to sorki