Buda...

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Buda...

Post autor: wsk »

Panowie pytanie brzmi czy u was daje rade karoseria??? Bo moja juz powoli zaczyna szlak trafiac, nie chodzi o rdze ale jej sztywnosc. Mam rozporki tyl i przod, ale normalnie tak zaczyna wszystko piszczec i trzeszczec ze chyba bedzie mnie czekac zmiana karoseri, wladowanie do niej odrazu klatki i pozadne obspawanie. Odrazu mowie ze spokojnie nie jezdze.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Oj fakt, ty spokojnie nie jezdzisz :twisted: a co do budy to jezeli juz cos zzarla rdza to nie bedzie dobrze, wszystko trzeba by doprowadzic do stanu idealnego zeby sie nie giela :?
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

Wlasnie nie rdza bo rdzy to za wiele nie ma, podlaoga git, nadkola git ogolnie to radza nie grozna narazie, ale buda malo sztywna jest. Wedlug mnie to poprostu jest za wiele mocy jak na jej wytrzymalosc, jest juz "wytuczona", a i byla rozbita zanim go kupilem. Takze raczej bede budowal nowego zamiatacza :twisted: .

Zibi jak twoje autko sie ma, wypowiedz sie na ten temat??? Bo ty masz jeszcze wiecej mocy niz moje jak to sie wszystko trzyma???
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Moja buda jest po dzwonie który zaliczyłem ja. Co było wcześniej nie wiem ale nie widać było aby cos było robione. Mam wymienione progi i naprawione tylne wneki kół. Niestety ruda pokazuje sie teraz w innych miejscach podłogi. Ogólnie daje rade ale ja raczej nie słucham jeków plastików bo ich poprostu nie słyszę. Zreszta nie mam tylnej kanapy.
W tym roku poprawie jeszcze chyba podłoge szeczególnie w miejscach mocowań przedniego zawieszenia i dam na wstawienie klatki. Ze 2 lata jeszcze pozyje. Potem albo druga buda (chyba teraz zacznę już szukać) albo na złom a silnik na sprzedaż.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

I jednak nowa buda mnie czeka :D. Hehe cza bedzie sie przesiasc tymczasowo na 126p :D:D:D i skrobac z dwoch uniakow jednego konkreta :twisted: .
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
lukasz1t
Aktywny użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pt lut 08, 2008 3:52 pm
Miejscowość: Białystok
Auto: Inne

Post autor: lukasz1t »

wsk pisze:I jednak nowa buda mnie czeka :D. Hehe cza bedzie sie przesiasc tymczasowo na 126p :D:D:D i skrobac z dwoch uniakow jednego konkreta :twisted: .


Hmmm... ale czego w sumie oczekiwać po takim samochodzie jakim jest UT? Że nie będzie ci nic trzeszczało? To już swoje lata ma i taka ich uroda, no chyba że twoja buda jest już naprawdę kiepska. Fiat Uno tak był po prostu zaprojektowany i wydaje mi się, że i tak nowsza buda będzie znosić obciążenia od takich mocy niewiele lepiej niż stara, no chyba że zamierzasz jeszcze ją dodatkowo usztywnić, choć to też trzeba robić z głową... 8)
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Post autor: wsk »

Wlasnie taki mam zamiar ale co jak wzmocnic to sie musze zastanowic. Sama klatka i pozadne obspawanie powinny juz sporo zdzialac a co dalej to mozecie cos zasugerowac :D .
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
Awatar użytkownika
ZibiUT
"FireStarter"
Posty: 2098
Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
Miejscowość: Kampinos
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: ZibiUT »

Klatka i obspawanie spokojnie wystarczy.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki
simon1989
Spamer :P
Posty: 604
Rejestracja: sob maja 23, 2009 1:54 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Puławy

Re: Buda...

Post autor: simon1989 »

Wpisałem w wyszukiwarkę słowo klucz: "rdza" i o dziwo pokazały sie tylko 3 strony :lol: . Mianowicie chce z uniaka wyrwac kazde mozliwe 100 gram i mam pytanie w sprawie past/zabezpieczen przeciwkorozyjnych. Mam mocną chęć aby z una zerwac wszystkie mozliwe pasty i tego typu "gumy", maty, itp. Np. jako ciekawostke podam, że gumomata(nie interesuje sie lakierowaniem, blacharka, dlatego wybaczcie nieprecyzyjne slownictwo :niewiem: ) pod nogami wazy 8-10kg, a to dla mnie sporo. Auto bedzie jezdzilo tylko na Berg i treningi, bedzie plyta pod calym podwoziem i bede jezdzil na mokrym tylko w przypadku gdy to bedzie konieczne. Auto stoi w garazu. Nie jestem na tyle zdesperowany zeby co roku z powodu korozji zmieniac karoserie.
Pytanie:
Czy to bedzie wymagalo np. co pol roku wycinania zardzewialego fragmentu i wspawywanie blachy?
Jaki bedzie tego efekt?
wsk
Spamer :P
Posty: 650
Rejestracja: pt gru 14, 2007 12:56 pm
Miejscowość: Jaworzno
Auto: Uno 1.3T

Re: Buda...

Post autor: wsk »

Ja obralem taka technike, wyciolem wszytsko gdzie widzialem jakies kolwiek oznaki rdzy, wstawilem swieza blache odpowiednio zakonserwowalem i zobaczymy jak to sie bedzie trzymac. Licze na dwa lata spokoju :D.
Fiat Uno Turbo 1301 Turbo@150HP 216Nm - zdedchło
Fiat Uno Turbo 1583 Turbo@???HP ???Nm - w trakcie
Lancia Dedra Integrale 2.0 DOHC 8v 4x4 Turbo - sprzedana
Fiat Uno 1372 narazie bez turbo :D - śmigam
ODPOWIEDZ