Ku przestrodze...

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Ku przestrodze...

Post autor: JARO_Cz-wa »

Otóż dziś rozebrałem dolot powietrza do turbiny, żeby obczaić w jakim stanie jest wirnik no i niestety sie przydołowałem :x a wszystko to przez gumowy oring który uszczelnia zawór DV ProPerfekta typ I. Poczatkowo niewiedziałem co było powodem takich zniszczeń, bo zawsze pamietałem o zatykaniu dolotu do turbiny gdy coś demontowałem, no ale jak rozebrałem zaworek w celu przesmarowania - to wszystko stało się jasne :cry:


Po co ten krzyk w temacie?
turbomaniak
Spamer :P
Posty: 997
Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SZA

Post autor: turbomaniak »

Kurde ze ten oring az tak skasowal ten wirnik to naprawde sie dziwie, czy tylko oring tam wyladowal??? Moze cos jeszcze?!
Awatar użytkownika
Tschoob
Zaawansowany użytkownik
Posty: 355
Rejestracja: pt gru 09, 2005 7:28 pm
Miejscowość: Warszawa
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tschoob »

no ale uszczelka wyglada ok wiec co moglo sie dostac do wirnika ?
Uno 1.3 Turbo seria na miasto :)
Uno 1.4 16V - rally car :)
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

Tschoob pisze:no ale uszczelka wyglada ok wiec co moglo sie dostac do wirnika ?

Bo to jest nowa uszczelka :wink:
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

a turbafka chodziła do końca?
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

hz10 pisze:a turbafka chodziła do końca?

Chodzi do tej pory od połowy lipca 2008, bo mniej wiecej wtedy to się stało. Jedyny objaw który zaobserwowałem to inny ton świstu na większych doładowaniach, no i troche chyba słabiej ciągnie to auto niż powinno, choć to ciężko mi określić bo stało się to zaraz po wymianie IC na większy :roll: akurat jechałem załadowanym autem nad morze 8)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

JARO_Cz-wa pisze:
hz10 pisze:a turbafka chodziła do końca?

Chodzi do tej pory od połowy lipca 2008, bo mniej wiecej wtedy to się stało. Jedyny objaw który zaobserwowałem to inny ton świstu na większych doładowaniach, no i troche chyba słabiej ciągnie to auto niż powinno, choć to ciężko mi określić bo stało się to zaraz po wymianie IC na większy :roll: akurat jechałem załadowanym autem nad morze 8)
jedyne co mi przychodzi do głowy to :shock: :shock: :shock:
Awatar użytkownika
mar74
Użytkownik
Posty: 33
Rejestracja: sob gru 15, 2007 10:54 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: mar74 »

Jesli masz ją jeszcze założoną - to do ilu ładuję ?
UT 1.4 MK2
Awatar użytkownika
JARO_Cz-wa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 343
Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: SC

Post autor: JARO_Cz-wa »

mar74 pisze:Jesli masz ją jeszcze założoną - to do ilu ładuję ?

w piku według zegara na desce to niby pod 1,6 bara, tyle że wiadomo, że dokłądność takiego zegara to raczej średnia jest :wink:
Tak sie zachowywała na zjechanym wałku rozrządu, niewiem jeszcze jak na sprawnym wałku bedzie
ODPOWIEDZ