Ku przestrodze...
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
Ku przestrodze...
Otóż dziś rozebrałem dolot powietrza do turbiny, żeby obczaić w jakim stanie jest wirnik no i niestety sie przydołowałem a wszystko to przez gumowy oring który uszczelnia zawór DV ProPerfekta typ I. Poczatkowo niewiedziałem co było powodem takich zniszczeń, bo zawsze pamietałem o zatykaniu dolotu do turbiny gdy coś demontowałem, no ale jak rozebrałem zaworek w celu przesmarowania - to wszystko stało się jasne
Po co ten krzyk w temacie?
Po co ten krzyk w temacie?
-
- Spamer :P
- Posty: 997
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 12:25 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SZA
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC
hz10 pisze:a turbafka chodziła do końca?
Chodzi do tej pory od połowy lipca 2008, bo mniej wiecej wtedy to się stało. Jedyny objaw który zaobserwowałem to inny ton świstu na większych doładowaniach, no i troche chyba słabiej ciągnie to auto niż powinno, choć to ciężko mi określić bo stało się to zaraz po wymianie IC na większy akurat jechałem załadowanym autem nad morze
-
- Spamer :P
- Posty: 968
- Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Starachowice
jedyne co mi przychodzi do głowy toJARO_Cz-wa pisze:hz10 pisze:a turbafka chodziła do końca?
Chodzi do tej pory od połowy lipca 2008, bo mniej wiecej wtedy to się stało. Jedyny objaw który zaobserwowałem to inny ton świstu na większych doładowaniach, no i troche chyba słabiej ciągnie to auto niż powinno, choć to ciężko mi określić bo stało się to zaraz po wymianie IC na większy akurat jechałem załadowanym autem nad morze
- JARO_Cz-wa
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 343
- Rejestracja: pn sie 07, 2006 11:26 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: SC