Witam.
Mam pytanko - jaki sygnał biega od microplexa(pin 21) do ecu(pin 1) ???
Chodzi o to że chcę zaadoptować wtrysk z ut w moim samochodzie ale bez microplexa bo jak czujnik na kole wału to jeszcze ale czujnika na kole zamachowym nie zamontuje na bank.
Więc tak sobie rozmyślam czy jakby pod pin 1 ecu podpiąć sygnał który u mnie leci do obrotomierza to by to zadziałało bo wydaje mi się że tam własnie leci info o prędkości obrotowej.
nr 37 to lambda
sprubuj zaadoptować komp od 1.3 mk1 tam nie ma tego połaczenia z micropleksem a z micropleksa wychodzą jakieś dziwne sygnały i z tego co pamiętam nie był to obrotomierz...
ps ten schemat jest lipny bo według niego stary i nowy komp pasuje p&p a tak nie jest
Masz namiary na jakieś inne schematy w internecie?
Kurcze myślałem że le2 nie różni się tak bardzo od l-jetronica który to wogóle nei miał obsługi zapłonu a komp potrzebawał tylko taktowania z obrotomierza.
Ale co rozwiązał ecumaster? problem podłączenia nowego kompa do starego uno turbo?
No dobra to jak piszesz że nieda się tego odpalić bez microplexa to musze to opchnąć i budowac megasquirta
A jaki masz zapłon w silniku w którym chcesz użyć tego sterownika i ile masz tam garów:)?
Generalnie ECU paliwowe z UTa potrzebuje sygnał czasu wtrysku i w UTcie jest to realizowane przez połączenie "1" na cewce do ECU paliwowego, najprawdopodniej sygnał z obrotka również wystarczy:).
Silnik 4cyl zapłon z aparatem zapłonowym czyli przerywacz i kopułka tylko dodane ustrojstwo typu tranzystorowy moduł zapłonowy a w wyniku tego przejście na cewkę niskoomową. U mnie obrotek dostaje sygnał z niskonapięciowego wejścia cewki czyli impulsy 12voltowe. Zadziała jeśli to podepnę do pina1 w ecu?!?