Do znawców ecu uno turbo

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

janisz
Obserwator
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 28, 2007 9:56 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Do znawców ecu uno turbo

Post autor: janisz »

Witam.
Mam pytanko - jaki sygnał biega od microplexa(pin 21) do ecu(pin 1) ???

Chodzi o to że chcę zaadoptować wtrysk z ut w moim samochodzie ale bez microplexa bo jak czujnik na kole wału to jeszcze ale czujnika na kole zamachowym nie zamontuje na bank.
Więc tak sobie rozmyślam czy jakby pod pin 1 ecu podpiąć sygnał który u mnie leci do obrotomierza to by to zadziałało bo wydaje mi się że tam własnie leci info o prędkości obrotowej.

Tu schemacik instalcji ut:
Obrazek

PS czy pod nr 37 to lambda??
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

nr 37 to lambda
sprubuj zaadoptować komp od 1.3 mk1 tam nie ma tego połaczenia z micropleksem :wink: a z micropleksa wychodzą jakieś dziwne sygnały i z tego co pamiętam nie był to obrotomierz...
ps ten schemat jest lipny bo według niego stary i nowy komp pasuje p&p a tak nie jest
janisz
Obserwator
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 28, 2007 9:56 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: janisz »

Obrazek
To komp z jakiego uno turbo?

Masz namiary na jakieś inne schematy w internecie?

Kurcze myślałem że le2 nie różni się tak bardzo od l-jetronica który to wogóle nei miał obsługi zapłonu a komp potrzebawał tylko taktowania z obrotomierza.
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

to jest wersja z "nowego" ut :lol: schematów aktualnych nie mam ale moge napisać że problemy rozwioązał ecumaster :wink:
janisz
Obserwator
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 28, 2007 9:56 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: janisz »

Ale co rozwiązał ecumaster? problem podłączenia nowego kompa do starego uno turbo?
No dobra to jak piszesz że nieda się tego odpalić bez microplexa to musze to opchnąć i budowac megasquirta
ziuzio
Spamer :P
Posty: 1342
Rejestracja: wt gru 07, 2004 9:20 pm
Miejscowość: krakooff
Auto: Uno 1.4T
Lokalizacja: krakooff

Post autor: ziuzio »

A jaki masz zapłon w silniku w którym chcesz użyć tego sterownika i ile masz tam garów:)?
Generalnie ECU paliwowe z UTa potrzebuje sygnał czasu wtrysku i w UTcie jest to realizowane przez połączenie "1" na cewce do ECU paliwowego, najprawdopodniej sygnał z obrotka również wystarczy:).
janisz
Obserwator
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 28, 2007 9:56 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: janisz »

Silnik 4cyl zapłon z aparatem zapłonowym czyli przerywacz i kopułka tylko dodane ustrojstwo typu tranzystorowy moduł zapłonowy a w wyniku tego przejście na cewkę niskoomową. U mnie obrotek dostaje sygnał z niskonapięciowego wejścia cewki czyli impulsy 12voltowe. Zadziała jeśli to podepnę do pina1 w ecu?!?
ODPOWIEDZ