Witam...małe pytanie: co sądzicie o tym zestawie ??
http://moto.allegro.pl/item257335960_bl ... o_mbc.html
oraz czy jak podniosę ciśnienie paliwa UT1.3 coś mi da?czy będę musiał coś więcej zrobić??
http://moto.allegro.pl/item253812708_ko ... lsce_.html
BLOW-OFF i kompresor paliwa
- niuniek173
- Użytkownik
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 7:42 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Włocławk
BLOW-OFF i kompresor paliwa
Fiat Uno 1.3 turbo mk1 105hp- było
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
Fiat Croma 2.0 Turbo mk1 155hp-obecnie
Fiat Uno 2.0 Turbo 200hp- będzie:)
-
- Spamer :P
- Posty: 1445
- Rejestracja: pn maja 09, 2005 1:46 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: opole
- Kontakt:
Re: BLOW-OFF i kompresor paliwa
niuniek173 pisze:Witam...małe pytanie: co sądzicie o tym zestawie ??
http://moto.allegro.pl/item257335960_bl ... o_mbc.html
bardziej polecam:
http://moto.allegro.pl/item255353425_za ... _ssqv.html
szybciej się zamyka co w aucie z przepływką ma znaczenie
jak skręciło się sprężynę bardziej to z kolei się nie otwierał
ale też zły nie jest, fajny dźwięk ma, nie tak orginalny jak ssqv ale też trochę inny
niuniek173 pisze:
oraz czy jak podniosę ciśnienie paliwa UT1.3 coś mi da?czy będę musiał coś więcej zrobić??
http://moto.allegro.pl/item253812708_ko ... lsce_.html
lepiej dołożyć na ecumastera, ja bym sobie odpuścił
Fiat Grande Uno
www.uno-racing.prv.pl
www.uno-racing.prv.pl
- apac
- Aktywny użytkownik
- Posty: 266
- Rejestracja: czw gru 09, 2004 6:17 pm
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Kraków
Re: BLOW-OFF i kompresor paliwa
Lui pisze:bardziej polecam:
http://moto.allegro.pl/item255353425_za ... _ssqv.html
szybciej się zamyka co w aucie z przepływką ma znaczenie
jak skręciło się sprężynę bardziej to z kolei się nie otwierał
ale też zły nie jest, fajny dźwięk ma, nie tak orginalny jak ssqv ale też trochę inny
Na prawde jest taki dobry jak piszesz? Tez chce go kupic. Potrzebuje zawor z regulacja. Cos co przy jezdzie po autostradzie z nie do konca wcisnietym gazem do dechy nie upuszcza czesci cisnienia do atmosfery-co z kolei powoduje wieksze spalanie, zalewanie i dlawienie silnika Ewentualnie dospawam mu z przodu dziubek i zrobie powrot powietrza przed turbo
Bylo UT, jest Bravo GT.
- ZibiUT
- "FireStarter"
- Posty: 2098
- Rejestracja: czw gru 02, 2004 3:49 pm
- Miejscowość: Kampinos
- Auto: Uno 1.3T
- Kontakt:
Re: BLOW-OFF i kompresor paliwa
Lui pisze:niuniek173 pisze:Witam...małe pytanie: co sądzicie o tym zestawie ??
http://moto.allegro.pl/item257335960_bl ... o_mbc.html
bardziej polecam:
http://moto.allegro.pl/item255353425_za ... _ssqv.html
szybciej się zamyka co w aucie z przepływką ma znaczenie
jak skręciło się sprężynę bardziej to z kolei się nie otwierał
ale też zły nie jest, fajny dźwięk ma, nie tak orginalny jak ssqv ale też trochę innyniuniek173 pisze:
oraz czy jak podniosę ciśnienie paliwa UT1.3 coś mi da?czy będę musiał coś więcej zrobić??
http://moto.allegro.pl/item253812708_ko ... lsce_.html
lepiej dołożyć na ecumastera, ja bym sobie odpuścił
Dzięki lui za reklamę
Co do tego pierwszego BOVa to nie polecam. Nic nie ujmując koledze Quaki ale kupiłem kilka takich i były z nimi problemy tylko. SSQV działają super i nie mam zadnych problemów. Ten do którego jest link jest juz ostatni a dodam ze przyszły w czwartek chyba. Będe miał pewnie za jakies 2-3 tyg nastepne to dam znać jak ktoś jest zainteresowany.
http://www.zibisoft.pl - Hamownia podwoziowa - Ożarów Mazowiecki