ODHAMIŁEM UNO :)
ODHAMIŁEM UNO :)
zisiaj wpadłem do Jastrzębia Zdroju na ulice przemysłowa 21 i w ramach bezpłatnych pomiarów mocy i momentu zhamowałem moje maleństwo 1,3
na Pb wypluło 144,7 Km oraz 278Nm
oraz na LPG (świezo sobie załozyłem i przesadziłem z dyszmi wiec go zaslewa) 128,5Km oraz 222Nm
autko zhamowane na 4-tym biegu prekość końcowa przy odcince to 191km/h temperatura otoczenia 33 stopnie
Chyba nie najgożej jak na 17 letni egzemplaz w seri + MBC z Noviteca i większy coller??
JAK DORWE APARAT TO WRZUCE WYKRES[img]
na Pb wypluło 144,7 Km oraz 278Nm
oraz na LPG (świezo sobie załozyłem i przesadziłem z dyszmi wiec go zaslewa) 128,5Km oraz 222Nm
autko zhamowane na 4-tym biegu prekość końcowa przy odcince to 191km/h temperatura otoczenia 33 stopnie
Chyba nie najgożej jak na 17 letni egzemplaz w seri + MBC z Noviteca i większy coller??
JAK DORWE APARAT TO WRZUCE WYKRES[img]
Ostatnio zmieniony wt maja 29, 2007 9:31 am przez KFAS, łącznie zmieniany 2 razy.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Gaz sekwencja zakładałem sam bo tym zajmuje się od 7 lat
STAG 300 wtryskiwacze valtec 1 om cena na dzień dzisiejszy 2700zł
STAG 300 wtryskiwacze valtec 1 om cena na dzień dzisiejszy 2700zł
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
-
- Zaawansowany użytkownik
- Posty: 446
- Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
- Auto: Uno 1.3T
- Lokalizacja: Mysiadłowo
Devil przestań teoretyzować!!!!!!!!!!!!!
ja też mam 1,4 i więcej momentu niż 1,8t
ładna seria
ja też mam 1,4 i więcej momentu niż 1,8t
ładna seria
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
DeviL pisze:Przy jakich obrotach moc i moment ? Ogolnie to sporo tego momentu , 1.8t ma 150km i chyba 210Nm , a 1.4 jest mniejszym silnikiem
To nie jest 1,4 a 1,3
Jak dorwe aparat to wrzuce fotki wykresu bo skaner mam padniety.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Nie ma biturbo jest podtlenek ale jakos dziwnie zamontowany strzela do środka przy wyprzedaniu aby było WESOŁO
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
DeviL pisze:Kfas wystarczy ze podasz wartosci przy jakich obrotach co i jak , ale zeby taki moment byl z tak malego silnika to dziwne Musialby miec nisko moment a wysoko moc , chyba ze to biturbo ?
Podjade jeszcze na maha i sprawdze jeszcze raz.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Fotka malenstwa na rolkach & wykres.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
- DeviL
- Punto2 killer
- Posty: 1332
- Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
- Miejscowość: Kraków
- Auto: Inne
Kfas ten pomiar gdzie masz 278Nm jest dziwny bo masz max moc przy 3800 , a moment 100 obr nizej , czyli gdybys krecil do jakis 7500 to bys niby mial 270km Ten na gazie jest juz bardziej realny (podobnie wyszlo w pgt 1.4) , chociaz wartosci obrotowe i tak sa wg mnie za niskie . Zmierz to jeszcze na jakiejs lepszej hamowni obciazeniowej , bo na inercji roznosci wychodza niezbyt realne
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a
hz10 pisze:a mnie to wygląda na zajechane uno podobnie jeździło moje od 3 do 4 jakoś tam a potem kicha . kfas masz za mało paliwa w górnym zakresie obrotów albo zajechany wałek rozrządu chociaż z drugiej strony jakby tak tą góre pociągnąć do końca to i tak było by nieźle
PANOWIE TO JEST SERYJNE SERDUSZKO Z DUŻYM PRZEBIEGIEM
Tak zajechane jak cholera
Pewnie dlatego e36 2,5 24V zostaje w tyle na V-max
Na szczęście auto jest wybebeszone na maxa i czuć na dupohamowni, że jedzie.
Przypuszczam, ze winne za taki strzał momentu jest doładowanie które akurat w tym momencie jest przez moment maksymalne (wskazówka na budziku obraca sie na około i pokazuje 0,3bar) Potem spada do równego bara i tak juz do końca obrotomierza.
Paliwka nie brakuje w całym zakresie obrotów robiłem sobie nawet wykresy podczas kalibracji gazu i do odcinki jest bogato.
Wałek sprawdze jak znajde czas albo silnik padnie Jak ustawiałem zaworki nie było widać żeby któraś krzywka była wytarta ale nic nie zastapi pomiaru czujnikiem na stole.
Narazie jest sezon na gazowanie autek i trzeba kasiórke zarabiać
Jak bedzie czas lenistwa to benda mody w uno.
Na chwile obecna i tak sieje postrach w okolicy i mało kto chce sie ścigać spod swiateł
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank