ODHAMIŁEM UNO :)

Dyskusje "o wszystkim" i "o niczym" ;-)

Moderatorzy: KYS, ZibiUT

Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

ODHAMIŁEM UNO :)

Post autor: KFAS »

:Dzisiaj wpadłem do Jastrzębia Zdroju na ulice przemysłowa 21 i w ramach bezpłatnych pomiarów mocy i momentu zhamowałem moje maleństwo 1,3
na Pb wypluło 144,7 Km oraz 278Nm
oraz na LPG (świezo sobie załozyłem i przesadziłem z dyszmi wiec go zaslewa) 128,5Km oraz 222Nm
autko zhamowane na 4-tym biegu prekość końcowa przy odcince to 191km/h temperatura otoczenia 33 stopnie

Chyba nie najgożej jak na 17 letni egzemplaz w seri + MBC z Noviteca i większy coller??

JAK DORWE APARAT TO WRZUCE WYKRES[img]
Ostatnio zmieniony wt maja 29, 2007 9:31 am przez KFAS, łącznie zmieniany 2 razy.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Artur
Użytkownik
Posty: 118
Rejestracja: czw gru 14, 2006 8:27 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: rzeszow

Post autor: Artur »

no dobrze dobrze musez kiedys moje sprawdzic a jaki gaz masz sekwencje czy zwykla na kompie tylko jak chodzi???
Obrazek
PUNTO HGT
Awatar użytkownika
Rogii
Użytkownik
Posty: 82
Rejestracja: pt sty 26, 2007 10:23 am
Miejscowość: Tychy

Post autor: Rogii »

KFAS sam wrzucałeś gaz? LPG? czy ktości założył ile płaciłeś ??? bo myśle nad tym
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

Gaz sekwencja zakładałem sam bo tym zajmuje się od 7 lat :)
STAG 300 wtryskiwacze valtec 1 om cena na dzień dzisiejszy 2700zł
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Przy jakich obrotach moc i moment ? Ogolnie to sporo tego momentu , 1.8t ma 150km i chyba 210Nm , a 1.4 jest mniejszym silnikiem :roll:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
rosssssa
Zaawansowany użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: pn lut 27, 2006 11:40 am
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Mysiadłowo

Post autor: rosssssa »

Devil przestań teoretyzować!!!!!!!!!!!!!


ja też mam 1,4 i więcej momentu niż 1,8t


ładna seria :D
Grzegorz Tereba - Fotografia motoryzacyjna
Fotografia motoryzacyjna, reklamowa, portretowa, okolicznościowa
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

DeviL pisze:Przy jakich obrotach moc i moment ? Ogolnie to sporo tego momentu , 1.8t ma 150km i chyba 210Nm , a 1.4 jest mniejszym silnikiem :roll:


To nie jest 1,4 a 1,3 :D


Jak dorwe aparat to wrzuce fotki wykresu bo skaner mam padniety.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Kfas wystarczy ze podasz wartosci przy jakich obrotach co i jak , ale zeby taki moment byl z tak malego silnika to dziwne :roll: Musialby miec nisko moment a wysoko moc , chyba ze to biturbo ?
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

Nie ma biturbo jest podtlenek ale jakos dziwnie zamontowany strzela do środka przy wyprzedaniu aby było WESOŁO :D
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

DeviL pisze:Kfas wystarczy ze podasz wartosci przy jakich obrotach co i jak , ale zeby taki moment byl z tak malego silnika to dziwne :roll: Musialby miec nisko moment a wysoko moc , chyba ze to biturbo ?



Podjade jeszcze na maha i sprawdze jeszcze raz.
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

Fotka malenstwa na rolkach & wykres.
Załączniki
dscf1376jw9.jpg
Uno wykres pomniejszony_WEB 22.jpg
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Kfas ten pomiar gdzie masz 278Nm jest dziwny bo masz max moc przy 3800 , a moment 100 obr nizej , czyli gdybys krecil do jakis 7500 to bys niby mial 270km :roll: :P Ten na gazie jest juz bardziej realny (podobnie wyszlo w pgt 1.4) , chociaz wartosci obrotowe i tak sa wg mnie za niskie . Zmierz to jeszcze na jakiejs lepszej hamowni obciazeniowej , bo na inercji roznosci wychodza niezbyt realne
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
hz10
Spamer :P
Posty: 968
Rejestracja: czw lis 30, 2006 9:11 pm
Auto: Uno 1.3T
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: hz10 »

a mnie to wygląda na zajechane uno :? podobnie jeździło moje od 3 do 4 jakoś tam a potem kicha . kfas masz za mało paliwa w górnym zakresie obrotów albo zajechany wałek rozrządu :wink: chociaż z drugiej strony jakby tak tą góre pociągnąć do końca to i tak było by nieźle
Awatar użytkownika
KFAS
Aktywny użytkownik
Posty: 160
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:29 pm
Auto: Uno 1.3T
Kontakt:

Post autor: KFAS »

hz10 pisze:a mnie to wygląda na zajechane uno :? podobnie jeździło moje od 3 do 4 jakoś tam a potem kicha . kfas masz za mało paliwa w górnym zakresie obrotów albo zajechany wałek rozrządu :wink: chociaż z drugiej strony jakby tak tą góre pociągnąć do końca to i tak było by nieźle


PANOWIE TO JEST SERYJNE SERDUSZKO Z DUŻYM PRZEBIEGIEM

Tak zajechane jak cholera :D
Pewnie dlatego e36 2,5 24V zostaje w tyle na V-max
Na szczęście auto jest wybebeszone na maxa i czuć na dupohamowni, że jedzie.



Przypuszczam, ze winne za taki strzał momentu jest doładowanie które akurat w tym momencie jest przez moment maksymalne (wskazówka na budziku obraca sie na około i pokazuje 0,3bar) Potem spada do równego bara i tak juz do końca obrotomierza.
Paliwka nie brakuje w całym zakresie obrotów robiłem sobie nawet wykresy podczas kalibracji gazu i do odcinki jest bogato.

Wałek sprawdze jak znajde czas albo silnik padnie :D Jak ustawiałem zaworki nie było widać żeby któraś krzywka była wytarta ale nic nie zastapi pomiaru czujnikiem na stole.

Narazie jest sezon na gazowanie autek i trzeba kasiórke zarabiać :D
Jak bedzie czas lenistwa to benda mody w uno.

Na chwile obecna i tak sieje postrach w okolicy :D :D :D i mało kto chce sie ścigać spod swiateł :x
KLIMATYZACJA WENTYLACJA CHŁODNICTWO luknij na moje aukcje http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4272123" target="_blank
Awatar użytkownika
DeviL
Punto2 killer
Posty: 1332
Rejestracja: śr maja 10, 2006 1:58 pm
Miejscowość: Kraków
Auto: Inne

Post autor: DeviL »

Bez jaj , ja mam wiekszy silnik turbo , przy doladowaniu 1.5 bara na t3 , mialem sporo mniej momentu niz ty :twisted:
Potrzebujesz części do swojego włocha wal z vin-em na priv-a ;)
ODPOWIEDZ